uslovi korišćenja

Dobrodošli na internet portal Coffe Roasting Man.

I Uvodni deo

Ovim Opštim uslovima prodaje robe (u daljem tekstu: Uslovi) bliže se uređuju uslovi kupovine putem interneta i plaćanja robe, način, uslovi i rokovi isporuke, pravo na reklamaciju za kupljenu robu.

Nakon što se pročitali Uslove, te prihvatili iste klikom na za to predviđeno polje i nastavili sa kupovinom preko internet portala: https://coffeeroastingman.rs/ potvrđujete da ste razumeli i da ste u potpunosti saglasni sa Uslovima.


Internet prodavnica na portalu https://coffeeroastingman.com/isključivo je vlasništvo preduzetnika „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ iz Kikinde, ul. Đoke Radaka br. 8, MB: 52246059, PIB: 100509522, koji zadržava pravo da bez prethodnog obaveštavanja vrši izmene i dopune ovih Uslova. Nakon izmena i dopuna Uslova, isti će biti dostupni u okviru predmetnog internet portala, te će te sa Uslovima moći da se upoznate u svakom trenutku.

Zato najljubaznije molimo kupce da prilikom svake kupovine ponovo pročitaju naše Uslove.

II Definicije

Prodavac – preduzetnik „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ iz Kikinde, ul. Đoke Radaka br. 8, MB: 52246059, PIB: 100509522

 

Kupac – Kupac robe je svaki posetilac internet portala
https://www.coffeeroastingman.rs/, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u korpu, pošalje narudžbinu, te plati artikal na jedan od načina bliže opisanih u poglavlju III.

 

Da biste vršili online kupovinu putem gore navedenog internet portala, morate biti punoletni.

 

Internet portal – Internet portal preduzetnika „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ koji je dostupan putem linka: https://www.coffeeroastingman.rs/. Internet portal dostupan je na srpskom i engleskom jeziku.

 

Roba – proizvodi dostupni na internet portalu, u rubrici proizvodi.

Kuriska služba – Post Express – Pošta Srbije.

III CENA

Sve cene koje su istaknute na internet portalu vidno su naznačene ispod svakog proizvoda i, u zavisnosti od srpske ili engleske verzije portala, cene su izražene u dinarima (RSD) ili u eurima (EUR), sve sa uračunatim porezom na dodatnu vrednost (PDV). Cene u EUR izražene su zbog kupaca iz inostranstva, gde se kupovina vrši konverzijom EUR u RSD putem banke „Banka Intesa“, koji se vrši po srednjem kursu Narodne banke Srbije (NBS) na dan kupovine robe.

 

U istaknute cene nisu uračunati troškovi isporuke robe na adresu Kupca, odnosno cena ne obuhvata troškove kuriske službe. Trošak kurirske službe obračunava se tek prilikom odabira proizvoda i prelaska na korpu potrošača, radi plaćanja odabranih proizvoda. Tada se pored cene koštanja proizvoda dodatno obračunava i cena usluge kurirske službe, koja se obračunava u ukupnu cenu koja se naplaćuje od Kupca.

 

Na linku: https://www.posta.rs/cir/alati/KalkulatorCena.aspx?vrPos=peSrb je sadržan kalkulator za obračun cena kurirske službe, kako za dostavu unutar Republike Srbije, tako i za dostavu u inostranstvo.

 

Cene robe su podložne promenama, ali će Prodavac svaku promenu javno istaći na svom internet portalu. Promenjena cena ne utiče na ranije poručenu robu po ceni koja je u trenutku porudžbine bila naznačena na internet portalu.

Prodavac ne određuje cenu troškova dostave koju naplaćuje kuriska služba i nije odgovoran za promenu cena od strane kuriske službe.

IV Način plaćanja

Plaćanje poručenih proizvoda može se izvršiti na nekoliko načina:

  • Plaćanje karticama (VISA, Maestro, Master Card, American Express i eventualno druge kartice koje su u opticaju u Republici Srbiji)
  • Plaćanje pouzećem
  • Plaćanje putem uplatnice, pre slanja robe – opšta uplatnica
  • Plaćanje karticama (VISA, Maestro, Master Card, Dina Card i American Express)

 

Prilikom poručivanja moguće je plaćanje platnim karticama unošenjem podataka sa kartice u za to predviđena polja. Kupac se automatski upućuje na Online Payment modul banke „Banka Intesa“, gde se obavlja postupak plaćanja putem kartice.

Prilikom plaćanja karticom putem internet portala unos podataka o kartici se vrši na zaštićenoj stranici banke, preko interneta u zaštićenoj (kriptovanoj) formi korišćenjem SSL protokola i PKI sistema. Ni u jednom trenutku sistem Prodavca nema pristup podacima o platnoj kartici Kupca, pa samim tim Prodavac, odnosno preduzetnik „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ ne može biti odgovoran za zloupotrebu podataka sa platne kartice.

Plaćanje putem kartica dostupno je za kupovinu i dostavu koja se vrši na teritoriji Republike Srbije, kao i za inostranstvo.

Plaćanje platnim karticama isključuje druge oblike plaćanja kod jedne iste porudžbine.

  • Plaćanje pouzećem

Prilikom odabira plaćanja pouzećem, Kupac može svoju porudžbinu platiti u gotovini prilikom isporuke, neposredno dostavljaču kurirske službe. Plaćanje pouzećem dostupno je isključivo kad se porudžbina robe vrši za dostavu na teritoriji Republike Srbije, odnosno nije dostupno za porudžbine koje se vrše za dostavu u inostranstvu.

Plaćanje pouzećem isključuje druge oblike plaćanja kod jedne iste porudžbine.

  • Plaćanje preko računa

Kao krajni način plaćanja, Kupac poručenu robu može platiti direktnom uplatom na tekući račun Prodavca uz obavezno navođenje odgovarajućeg poziva na broj koji se generiše prilikom naručivanja. Plaćanje se vrši pre slanja poručene robe.

Uplata se može izvršiti nalogom za uplatu u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Republike Srbije, kao i u menjačnicama koje imaju platne sisteme, odnosno kod nadležnih finansijskih ustanova u inostranstvu.

Uplatom novca i prijemom istog na tekući račun Prodavca stiče se uslov za isporuku robe.

Plaćanje pouzećem isključuje druge oblike plaćanja kod jedne iste porudžbine.

V Poručivanje i plaćanje robe 

Poručivanje robe vrši se pristupom na internet portalu https://coffeeroastingman.rs/ odnosno u rubrici prodaja, gde se prikazuju svi dostupni proizvodi u trenutku poručivanja.

Klikom na željeni porizvod, očitava se specifikacija proizvoda, a radi upoznavanja Kupca sa detaljima robe koju želi da poruči. Ispod teksta specifikacije, Kupac može odabrati željenu količinu proizvoda i isti dodati u korpu.

Nakon što Kupac izabere sve željene proizvode na opisan način, klikom na pregled korpe pristupa delu internet portala gde Kupac može ukloniti proizvode ukoliko iste ne želi ili pak da nastavi sa plaćanjem unosom neophodnih podataka (ime i prezime, opciono naziv kompanije za privredna društva, državu, ulicu i kućni broj, grad, poštanski broj, telefon i e-mail adresu), odabirom načina plaćanja i klikom na dugme „naručite“. 


U okviru cenu porudžbine iskazuje se i trošak kurirske službe, koji se plaća zajedno sa cenom koštanja željenog proizvoda. Ukoliko se plaćanje vrši putem kartice ili prenosom na tekući račun, plaćanje troškova kurirske službe plaća se odmah, a ukoliko se plaćanje vrši putem pouzeća, plaćanje se vrši prilikom preuzimanja robe.

Nakon završene porudžbine i plaćanja (ako je porudžbina uz plaćanje karticom/uplatom na tekući račun), na ostavljenu e-mail adresu dostavlja se račun Prodavca. U slučaju da Kupac, dostavi netačne podatke, odnosno dostavi netačnu e-mail adresu, račun neće moći biti dostavljen.

VI Način, uslovi i rokovi isporuke

Prodavac je u obavezi da obezbedi isporuku kupljene robe Kupcu na adesu naznačenu od strane istog. Kupac garantuje da su svi uneti podaci tačni. Kupac snosi odgovornost za pogrešan unos podataka.

Prodavac zadržava pravo kontaktiranja Kupca telefonskim putem ili pisanim putem (putem dostavljenje e-mail adrese ili slanjem pismena na dostavljenu adresu) radi provere podataka unetih u porudžbenicu. U slučaju sumnje u tačnost podataka, odnosno u sumnju da pojedini podaci nisu tačni ili pak u slučaju da uneti podaci ne mogu biti provereni od strane Prodavca, Prodavac zadržava pravo otkazivanja porudžbine, a o čemu će na odgovarajući način obavestiti Kupca, ukoliko je to moguće. Tom prilikom pristupiće se dogovoru o načinu refundacije uplaćenog novca, ukoliko je novac ranije uplaćen. Ukoliko Prodavac ne može da kontaktira Kupca usled dostavljanja netačnih podataka, a novac je uplaćen, izvršiće se refundacija (povrat) novca na tekući račun sa kojeg je izvršena uplata/plaćanje.

Kako bi Prodavac izvršio isporuku robe Kupcu, Kupac je u obavezi da plati celokupan iznos, na način bliže opisan u tačkama IV I V, osim za robu koja se plaća pouzećem. Celokupan naznačen prilikom plaćanja obuhvata cenu koštanja proizvoda, kao i cenu usluga kurirske službe.

Isporuka kupljene robe se vrši na celoj teritoriji Rebulike Srbije, kao i u inostranstvu od strane za to ovlašćenih lica, odnosno kuriske službe koje po ugovoru ili pak u skladu sa redovnim poslovanjem ovlasti Prodavac. Prodavac je u obavezi da obezbedi da se roba isporuči u orginalnom pakovanju.

Za isporuku u inostranstvu pored troškova za uslugu kurirske službe, za Kupca mogu nastati dodatni troškovi, koji se ogledaju u uvozno/izvoznim troškovima, troškovima privrednih društava koja vrše uvoz/izvoz itd, a za koje troškove nije odgovoran Prodavac, već isključivo Kupac. Prodavac je jedino dužan da Kupcu dostavi svu nephodnu dokumentaciju potrebnu za uzvoz/izvoz u zemlju odredišta.

Prodavac se obavezuje da će poručenu robu poslati kurirskom službom na dostavljenu adresu Kupca najkasnije u roku od 48 časova od trenutka prijema porudžbine. Navedeni rok može biti prekoračen iz opravdanih razloga, a o čemu će Kupac biti obavešten na odgovarajući način. Isporuku određuje kurirska služba spram svoje poslovne politike i pravnih propisa, te na rok isporuke Prodavac ne može uticati.

U slučaju da isporuka robe nije moguća krivicom Kupca, Prodavac ima pravo da Kupcu naplati realne troškove prilikom ponovljene isporuke robe. Kao dokaz da je isporuka pokušana kurirska služba će dostaviti potvrdu koja obavezno sadrži podatke o pokušaju dostave.

Prilikom preuzimanja robe Kupac je u obavezi da prekontroliše sadržaj paketa, iz razloga što se naknadne reklamacije, u pogledu količine i oštećenja paketa, neće uvažavati. U slučaju da Kupac prilikom preuzimanja paketa uoči oštećenje paketa ili pak da količina ne odgovara poručenoj količini, dužan je da promptno obavesti Prodavca, u suprotnom Prodavac ne snosi nikakvu štetu za pomenute manjakvosti.

Kad je u pitanju dostava u inostranstvu, Prodavac nije odgovoran u slučaju da dođe do otvaranja paketa/uzimanje uzorka i sl, obzirom da isti može biti predmet carinskog postupka/kontrole, za šta Prodavac ne može da snosi bilo kakve troškove.

VII Saobraznost robe i reklamacije

Ukoliko se konstatuje da je isporučena roba oštećena, ne odgovara poručenoj vrsti robe ili pak ne odgovara poručenoj količini robe, tačnije ukoliko Kupac uoči da pristigla roba nije saobrazna poručenoj robi, Kupac ima pravo na reklamaciju.

Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, Kupac koji je obavestio Prodavca o nesaobraznosti, ima pravo da zahteva od Prodavca da otkloni nesaobraznost, bez naknade, zamenom, odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.

Ako otklanjanje nesaobraznosti zamenom nije moguće, Kupac ima pravo da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili raskid ugovora ako:

• nesaobraznost ne može da se otkloni zamenom uopšte niti u primerenom roku;

• Kupac ne može da ostvari pravo na zamenu, odnosno ako Prodavac nije izvršio zamenu u primerenom roku;

• zamena ne može da se sprovede bez značajnijih nepogodnosti za potrošača zbog prirode robe i njene namene;

• otklanjanje nesaobraznosti zamenom predstavlja nesrazmerno opterećenje za Prodavca.

Prodavac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora Kupcu bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Smatraće se da je roba saobrazna ugovoru ukoliko:

• odgovara opisu koji je dao Prodavac;

• ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je Kupac nabavlja, a koja je bila poznata Prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

• ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

• po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što Kupac može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane Prodavca, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.

Obaveštenje o (ne)saobraznosti Kupac može izvršiti na nekoliko načina:

  • Dostavljanjem dopisa na sledeću e-mail adresu: prodaja@coffeeroastingman.rs (za kupce iz Republike Srbije i inostranstva).
  • Pozivom na sledeći broj telefona: 062 500 393 (za kupce iz Republike iz Srbije).

Prodavac će nesaobraznost robe otkloniti zamenom nesaobrazne robe ili dostavljanjem dodatne robe, a do celokupne, poručene količine robe. Navedeno se ne odnosi na dostavu u inostranstvu i otvorene pakete tokom uvoza/izvoza.

Kupac ima pravo na otklanjanje nesaobraznosti na robi  isključivo uz fiskalni račun/fakturu, koji je dužan da priloži prilikom reklamacije kupljene robe.

VIII Pravo na odustanak od ugovora

Zakon o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 88/2021) za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo Kupca da odustane od ugovora/aneksa u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je Kupac odredio, a nije prevoznik.

 

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora/aneksa izjavom koju daje na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu. Prilikom odustanka Kupac može, ali ne mora, da navede razloge zbog kojih odustaje. Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Direktne troškove vraćanja robe u slučaju odustanka snosi Kupac. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao zahtev za odustanak, proizvod se više ne može vratiti, odnosno raskinuti ugovo. Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom, pri čemu se mora priložiti i fiskalni isečak/račun. Proizvod koji se vraća mora biti u originalnoj ambalaži i bez vidljivih tragova korišćenja sa svom pratećom dokumentacijom i delovima, u suprotnom Kupac nema pravo na odustanak od ugovora. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod neoštećen. Kupac odgovara za oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je nastupilo oštećenje proizvoda krivicom Kupca, odbiće se povraćaj uplaćenih sredstava i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak.

 

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio zahtev za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok Kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu, u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.

IX Izjava o konverziji

Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.

Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.

X Povraćaj sredstava

U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja,„MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.

Xi Ostali uslovi

Ukoliko pojedine odredbe Uslova postanu nevažeće, ostale odredbe Uslova ostaju na snazi sve do izmene ili donošenja novih Uslova.

 

Troškovi korišćenja interneta, telefona, korišćenje uređaja za pristup web stranicama, ne spada u usluge internet prodaje, te se „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“ oslobađa bilo kakve odgovornosti za takve troškove Kupca.

 

Prodavac ne snosi nikakvu odgovornosti za štetu koja je prouzrokovana Kupcu ili trećim licima,a usled sledećih činjenica:

 

  • zloupotrebe ličnih podataka u svrhu naručivanja proizvoda od strane zlonamernih lica,
  • upotrebe ili zloupotrebe korišćenja usluge online prodavnice.

 

Na sve ostale odnose nastale između Prodavca i Kupca, a povodom Online kupovine robe, primenjuju se odredbe Zakona o obligacionim odnosima, Zakona o elektronskoj trgovini, Zakonom o zaštiti potrošača i drugim pravnim propisima kojima se reguliše predmenta materija.

 

U slučaju eventualnog spora, ukoliko Prodavac i Kupac ne reše isti mirnim putem, mesno nadležan je sud u Kikindi. 

 

Sadržaj Internet prodavnice „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“  je zaštićen i navedeni preduzetnik ostvaruje jedinstveno pravo na njegovo korišćenje.

 

Za svako komercijalno korišćenje sadržaja morate obezbediti saglasnost preduzetnika „MARJAN NJEGRIĆ PR ZANATSKA TRGOVINSKA I UGOSTITELJSKA RADNJA COFFEE ROASTING MAN KIKINDA“. 

 

Logo preduzetnika i logo korišćen za obeležavanje robe predstavljaju intelektualnu svojinu preduzetnika koja je zaštićena pred Zavodom za intelektualnu svojinu. Svako korišćenje logo-a i bilo kod drugo obeleležja preduzetnika je zabranjeno i može dovesti do pokretanja odgovarajućih postupaka u cilju zaštite preduzetnika i brenda.

 

Politikom privatnosti definisane su odredbe vezane za zaštitu podataka o ličnosti korisnika internet portala-kupaca robe.